Entertaining Guests
Knowledge about table manners and accepted practices in corporate social settings.
Corporate events enable you to develop professional contacts and get to know colleagues, clients, and business partners. Business etiquette and table manners go hand in hand in developing the impressions you seek to achieve. Regardless of whether you are the host or guest, or if it's an official or formal event, there are standards of etiquette that can enhance the professional image you wish to convey.


Granted, even corporate events can be recreational and relaxing, but even these have their own standards of etiquette. It should be remembered that the goal of etiquette is to help you feel comfortable as well as professional. Proper etiquette at corporate events will help guests feel welcome and at ease. This includes not just proper dress, as indicated on the invitation, but also unwritten rules of behavior. It is important to show respect to people who have devoted time and effort to organize the event you are attending. By the same token, the host must make every effort to devote quality time and attention to each guest so that they feel welcome and respected.
To ensure that a corporate event, regardless of format, becomes an enjoyable and memorable experience for all who participate, it is important to learn the skills that will help you be a good guest and good host:
- Corporate lunches and dinners - Inviting a business partner to dine with you can be a real challenge. Irma Kalnina will alert you to the little things that can have a big impact. If organizing a dinner, she will advise you how to prepare and send out invitations, and set up table cards. It’s important to understand the basics of table manners, especially during conversations with guests around the table when you want everyone to feel involved. You’ll also learn how to deal with uncomfortable situations that may arise. In addition, you will freshen up your knowledge of the basics of table manners, including how to set table and properly use a variety of utensils, and the sequence of serving food.
Become a better version of yourself today!
Klientu un partneru atsauksmes
"Veiksmīgas sadarbības pamatā ir abpusēja cieņa." -Irma Kalniņa
Allergan Baltics komandas un Aušras kundzes vadības vārdā — mēs vēlamies pateikt lielu paldies par izcilo un ļoti interesanto lekciju ko novadījāt pagājušā nedeļā Mālpilī.
Lekcijas bija informatīva un ļoti noderīga. Mūsu kolēģi ir pacentušies iegaumēt Jūsu idejas. Tiešām, ir prieks redzēt cik viņi ir uzlabojušies un rezultātā izskatās daudz profesionālāki.
Gabija Matonytė — Allergen Baltics Tirdzniecības programmas koordinātore un Atbilstības vadītāja
Saistībā ar gaidāmo Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē, man bija tas gods noklausīties Irmas Kalniņas lekciju par diplomātisko etiķeti. Irmas kundzes pieredze un zināšanas padarīja šo lekciju par, iespējams, visnoderīgāko apmācībās. Lekcija tika pielāgota jaunajai publikai un padarīja tēmu viegli saprotamu. Lekcijas laikā ieguvu izcilas zināšanas un padomus, kas noderēs visas prezidentūras garumā un nākotnē.
Justīne Elferte — Prezidentūras ārvalstu pavadone Rīgas Juridiskajā Augstskolā
Globālās ekonomikas laikmetā panākumus iespējams gūt tikai ar izpratni par starpkultūru attiecībām, etiķetes ievērošanu un citiem efektīvas komunikācijas principiem, tostarp diplomātiju kā vienu no starptautiska biznesa panākumu atslēgām. Šī iemesla dēļ piedāvājām mūsu C līmeņa vadītājiem pilnveidot prasmes uzņēmuma Irmas Kalniņas konsultācija divu dienu seminārā. Ar prieku varu apgalvot, ka dziļu iespaidu uz visiem semināra dalībniekiem atstāja gan kvalitatīvā prezentācija, gan informācijas lietderība, gan harisma un aizrautība, ar kādu Irma Kalniņa pasniedza divu dienu etiķetes un protokola kursu.
Denis Gorškovs — Diatom Enterprises izpilddirektors
AS BALTICOVO sadarbojās ar etiķetes un protokola eksperti Irmu Kalniņu, piedaloties viņas vadītajos semināros par Etiķeti lietišķajās pusdienās, Efektīvu komunikāciju, Zelta standartu saskarsmē. Pēc šiem semināriem I.Kalniņa tika pieaicināta uzņēmuma vadošo darbinieku Lietišķā ģērbšanās stila rokasgrāmatas izstrādē. Šī rokasgrāmata joprojām tiek izmantota brīžos, kad tiek pieņemti jauni darbinieki. Ģērbšanas stila izstrādes laikā bija arī gatava darbiniekiem līdzi doties iepirkties, kā arī ieradās uzņēmumā novērtēt izvēlēto apģērbu paraugus. Semināru laikā teorija tika papildināta ar uzdevumiem par attiecīgo tēmu. Lektore iepazīstināja arī ar piemēriem no dzīves.Uzņēmuma darbinieki ar prieku atceras I. Kalniņu un ir pateicīgi par iespēju iepazīties ar šāda līmeņa eksperti.
Ilze Eglīte — A/S Balticovo biroja un personāla vadītāja
Dalība starptautiskās sanāksmēs un konferencēs ir nozīmīga daļa no Latvijas Bankas vadītāju un ekonomistu, kā arī citu speciālistu profesionālās ikdienas. Irmas Kalniņas kurss Efektīva dalība starptautiskās sanāksmēs izgaismoja starptautiskā biznesa etiķetes nianses, kas palīdz nonākt pie laba sarunu rezultāta. Tas arī stiprināja pārliecību efektīvai komunikācijai un sniedza praktiski noderīgus padomus gan angļu valodas izmantošanā, gan dažādu biznesa situāciju risināšanā. Turklāt šis intensīvā darbā kopā ar kolēģiem pavadītais laiks ir vērtīga iespēja personiskajai izaugsmei un komandas saliedēšanai.
Vineta Veikmane — Latvijas Bankas Personāla pārvaldes vadītāja vietniece
Informācijas tehnoloģijas ir ļoti universāla lieta. Šodien tā ir neatņemama mūsu dzīves sastāvdaļa neatkarīgi no nodarbošanās. Tieši tāpēc IT nozares pārstāvim ir ne tikai labi jāorientējas savā produkcijā, bet jāspēj uztvert un pielāgoties visdažādākajiem apkārtējās pasaules signāliem. Etiķete ir visai komplekss signālu kopums, kura pārzināšana ir būtiska IT speciālista arsenāla sastāvdaļa – mēs taču esam tie, kuri būvē tiltus starp visdažādākajām pasaulēm! Paldies Irmai par ievadu šo signālu ieraudzīšanā un tulkošanā!
Ēriks Eglītis — Microsoft Latvia vadītājs
Irmas Kalniņas pasniegtos kursus mēs izvēlējāmies, lai uzlabotu viesmīlībā iesaistīto darbinieku komunikāciju ar klientiem, kā arī padziļinātu izpratni par etiķeti. Šie kursi mums visiem atvēra jaunu lappusi viesmīlības standartos un ne tikai paaugstināja darbinieku kompetences, bet arī iedvesmoja viņus, pateicoties Kalniņas kundzes personīgās pieredzes stāstiem. Uzskatu, ka šie kursi bija viens no vērtīgākajiem kvalitātes pilnveidošanas pasākumiem mūsu uzņēmumā.
Jānis Pinnis — Dome Hotel & SPA Direktors
Irmas Kalniņas personīgā pieredze, profesionalitāte, taktiskums un personības šarms ir vērtība pati par sevi. Teorija, praktiskie piemēri un vingrinājumi bija līdzsvarā un, viens otru papildinot, deva iespēju vēl vairāk identificēties ar tēmu. Man ļoti patika, ka mācību kursa Etiķete un protokols ietvaros bija jūtama individuāla pieeja dalībnieku vajadzībām un prasībām, lai labāk varētu atklāt dažādas likumsakarības un izprast ikdienas situācijas darba vidē un ikdienas dzīvē. Iespēja baudīt Irmas Kalniņas sniegumu bijusi viena no vērtīgākajām pēdējā laikā. Viena no galvenajām atziņām, ko es personīgi guvu — labam stilam nepieciešams prāts un sirds!
Inga Veinberga — a/s Latvijas Gāze Starptautisko attiecību speciāliste






